Vad, hur och varför

Vad kommer egentligen hända? med allt?

Jörgen fick reda på att han ev måste flytta med jobbet till huvudstaden efter som att deras kontor i gbg inte kommer ha kvar de bilarna han jobbar med.....

Fasen jag har ju fixat jobb i Åsa nu och börjar komma in i de och vet egentligen inte om jag vill byta nu igen finns ju ändå inga jobb här nere inga fasta iaf.

Jag vill ju inte att det ska ta slut älskar han alldeles för mycket....

Jag vet ju att han gillar sitt jobb och det finns inga jobb som de han har , så man kan ju inte be han ge upp sitt jobb.......

Så nått hus letande blir det inte nu iaf vet ej när och om det blir.....

(fan vilken huvudvärk man får, tår kanalerna torkar snart igen, ögonen är knall röda och näsa rinner)

livet e fasen inte lätt men allt fixar sig.....

älskar dig över allt på denna jord. puss puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0