Lugnat ner sig nu

Jo visst att tankarna springer runt i huvet...
men vi fick pratat i går kväll efter jobbet...vi kom överens om att vi väntar och ser vad som händer med hans jobb. jag skaffar mig ett eget boende och han ett senare när han vet vad som händer....kan va rätt skönt att slipp pendla , jagar som bara den efter nått och man får se vad som händer. och om man hittar nått...... träffas som vanligt mm....
Första jag tänkte/trodde/kände när han sa att jag får bestämma mig hur jag vill göra med allt? va att han ville göra slut och detta sa jag och han menade med jobbet och boendet..snacka om att det gick en lättnads suck genom kroppen.....
men men 
i dag blev en seg dag gick upp vid nio jörgen stack till jobbet vid 10 tiden och jag gick ut och gick fasen vad skönt..sen blev det möte på jobbet segt men det gick....
sen bar det av till FBG fick åka och handla för mina kära bröder tänker ju fasen inte när föräldrarna inte e hemma.....
Väl hemma ska jag inte göra massa knop. fixa mat till jobbet och fixa här bara men inget annat....

Love you babe ♥ 


Solnedgång vid Ottenby


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0