Äntligen vänder det för mig..

Något jag inte berättat är att jag kollat på en lgh i Åsa....... Det är i en gammal hallands länga på ca 38 m2 , 5 min gångavstånd till jobbet. perfekt.
jag och pernilla va där för ett par dagar sen och kollade läget och det va ledigt men paret i jämte hade pratat om att de ville hyra denna lgh oxå han skulle komma med ett svar nu i månads skiftet..
tänkte - ja ha ja vi får se hur det går ska ju inte hoppas för mycket fått många avslag......
Så jobbade jag i går och det gick bra när vi satt och åt lunch öppnades personal rummsdörren och där står han (tomas hyresvärden) tänkte jag känner igen han ja just det det e ju han..snurrigt värre....han sa att han hade tappat bort mitt mobil nr och ville ha det...vi gick ut i korridoren och pratade..han frågade om jag fortfarande var intresserad av lgh och jag - ja visst e jag det.. han - när vill du flytta in? jag- gärna snart...
Så jag ska till dem han och hans fru och prata med dem på måndag om allt.....Ja ni förstår säkert att jag fick den! 

Så nu blir det att planera och köpa saker fasen vad kul....
När jag fyllde år fick jag av min bror present kort på Addelundbergs och det köpte jag upp i dag det blev 2 st gratäng formar i glas och en hjärtformad paj form jätte fin .....
sen gick vi in på Fynda och köpte en stek panna, bruk öppnare och en konservöppnare....
Skönt när man kan ta lite åt gången.

Och att inte att för glömma blev det in handlat ett par korta svarta stövlar bra köp hihihi 249 kr inget ju......

I kväll blir det kalas ska fira lilla ursäkta stora Leo som fyllt 2 år och även Carola som fyllt 37år..
Lugna gatan tror jag det blir. 

Nu e mannen på väg hem i lastbilen från Italien när jag pratade med han vid 14 tiden va de en blir från Rom.....

Hasta lavista the baby is on the mode for u


Kommentarer
Jen.

Wiiie! Grattis, eller vad man säger! ;) Hejjades ju en snabbis på stan, bråttom hem med famnen full av pizza haha... Men hör av dej, fika?! Kram.

2008-09-22 @ 12:55:17
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0