Visst är man snäll

Jo Nu har man hittat ett överkasst faktiskt ett grått på Factory skit bra blev det.
I förr går kollade min granne in för att diskutera vår gemensamma tvätt maskin som snart sjunger på sista versen. Allvarligt jag tror fasen att den exploderar snart. men iaf. han kommenterade min lilla lya tycke jag fått jätte mysigt och att överkastet vart jätte fint sen kolla tjejen hans in oxå söt lite thai tjej. (för att förtydliga så är han 60 år och tjejen 42). =) jätte goa båda två.

Jo jag jobbade ju som sagt i går 7-16 vart ju tanken men snäll som man e så fick jag jobba över pga att en tjej vart sjuk och ingen gick att få tag i så jag jobbade till 21.15 i går. och jag kan ju säga att det kändes i kroppen men vad gör man inte för jobbet. =)

Vädret i Åsa i dag e inte kul regnar such vad tråkigt. jag och jörgenn ska nog till stan (kungsbacka) och handla senare.

Ikväll blir det Varberg och sparbankshallen för hela slanten. ska gå på Grottamannen med lite släkt och vänner vi blir ca 25 pers. jörgen fick gratis biljetter va sin jobba kompis.
Gå gärna in på Varvbergscityguide.se
och kolla. verkar va skit kul.

h adet bra puss


Kommentarer
Anonym

Du verkar trivas i ditt nya crib ;) Du ska inte ut till helgen i metropolen fbg?.. sågs ju aldrig sist :/ Kram

2008-10-21 @ 10:58:06
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0