vet inte vad jag vill

Vet inte nånting varken framåt eller tillbax hur jag ska göra med mitt liv får fasen en vuxen krupp snart......
Hur jag ska gör med mitt jobb, ska jag säga upp mig från jobbet och även lgh eller ska jag va kvar tills juni när jobbet ska sluta?
Men jag vill inte bo kvar i Åsa bara för att jag har jobbet kvar.... har knappt några vänner att umgås med. Visst att jag har jörgens familj men de vill jag inte hänga efter heller vi e ju inte ihop.....
Sen flyger mina tankar på annat som min familja mina vänner i falkenberg som jag vill umgås med och träffa.....
Snälla kan ingen ge mig råd ? hjälp
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaHHHHHHHHHHHHHHH

Fan vad jobbit allt har blivit nu då..... vill inte va kvar...i åsa....

love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0