Mycket huvudbry

Ja ha då va man på kort visit i Falkenberg.... 
man va ju jäkulskt duktig på att glömma saker som man skulle ha med sig hem doh...
men va gör de att komma ner då får man ju lite sällskap på köpet oxå....
trodde jag när jag kom hit inte en käft hemma alla jobba ju eller ja minsta bror går ju i skolan...
men de kommer nog om en stund.....
ska ta me mig bandanas hem och mina höga bruna stovlar kan ju va bra att han till western festen vi ska på i helgen hos Jörgens syster........
ska bli kul och träffa alla deras kompisar.....
skönt att slippa bry sig så mycket hu snygg man e på festen skönt som den...

ja på lördag fm blir det förhoppningsvis bowling i götet om jag hittar dit.....man får ju passa på när A-laget spelar i en stad nära mig....hihi......kan va kul och komma ut och träffa lite välbekanta ansikten.....

Jo min kära bror har fixat så jag får mobilt bredband som ska komma nästa vecka..skönt så man slipper känna sig såååååå långt från omvärlden....

ne om jag ska göra nått vettigt me mitt lilla liv....

puss o kram suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0