Mimmi´s fest

va ju på Mimmi´s 40 års fest ju lördags...
Förfest hos mangan och linda trevligt vart väl 20 pers där.
sen när vi kom till stråvalla bygdegård va det fint dukat med bordsplaceringar och dessa va gjord på så sätt att hon hade fått kort på att 92 som vart där och skrivit kommentar om alla på min stod det:
"Susanne har lämnat falkenberg för Åsa
jobbar på äldreboende
dejtar jörgen"

riktigt rolig fest satt jämte en kille som hette Tomas (21år) om jag inte minns fel trevlig kille, andra sidan satt Bengt man i 40 årsåldern chef för euromaster i sverige som sagt lite till knäppt kändes det som....

en kompis till jörhen som heter christian hans tjej Annelie vart med förförsta ggr. riktigt trevlig, uppväxt i oskarström men bott i partille sen 97.....super trevlig tjej tur man hade henne att prata med annars hade jag känt mig ensam........
sa till jörgen att han inte fick lämna mig men det blev så med tanke på att han satt vid tt annat bord.....

kvällen innehöll mycket, dans, skratt och sprit............

vi (jag och jörgen) fick åka med christian och annelie till åsa.
om man säger så här att jag sov hos han och 1+1=2 så den matten får man räkna ut själva ...........men dagen efter kom vi ju på att det inte var det smartaste vi gjort på länge men bra som F va det..........

Tack mimmi för en otroligt kul kväll..........

suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0