Fan och hans lillasyster gjorde ett besök

Om man säger som så här har vi ett skummt vänskaps förhållande. men jag satte lite stopp i dag sa att vi gärna kan kolla film, åka och handla mm men sova gör vi var försig. det tog han men jag har svårt fortfarande..... jobbigt känns allt men det får fixa sig.
Måste tänka på mig nu känner jag.
man kan inte sova hos varandra när man precis gjort slut det e lite galet...........

Men vi gick på en gemensam kompis 40 års fest och hade as kul full och go blev jag men men massa roligt folk...........

men i onsdags så hände det värsta jag paja min hand eller ursäkta mitt lillfinger på vänster hand. smällde i det på ett komstigt sätt på jobbet så värsta ramsan kom till liv......
torsdags gick jag till dr och efter en tur till kungsbacka på röntgen fick jag veta att benhinnan i lillfingret va av så jag går tejpad och sjukskriven i 3v...... Fan e det minsta man kan säga skit vad ont det gör och jäkulskt handikappad e man med...... men jag överlever hoppas jag hahahaha...

ska net till Falkenberg i morn tänkte jag och hälsa på vänner och familj får ju passa på när jag har tid...........

over and out suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0