Dagens

Humör: rätt så bra smärtar i handen så man e lite sur att värktabletterna inte funkar

Gjort: duschat, ätit frukost och vart i bowling hallen och kollat när broder tuck och pappsen spelat.

Planer: göra mat, kolla på A-laget i bowling vid 16 tiden sen vet jag inte får se vad som händer.

Ser på: inte mycket lskidorna e på tv kollar upp ibland.

Lyssnar på: tv:n som står på och thommy spelar musik på övervåningen mycket intryck.

Läser: inget just nu.

Dricker: en kopp varmt the

Äter: ingen idee att äta nu ska snart börja med maten

Bästa: att soffan e skön att sitta i.

Sämsta: att jag fryser, tur att thet snart börjar värma

Vädret: finns det solsken? regn regn.

Tankar: jo det e många som snurrar runt, vad som kommer att hända, vad som inte händer, att jag saknar han, det  e ju inte komstigt att jag blir snurrig

Love suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0