tillbax i gen efter en lång helg

va ledig torsdag till måndag...tog mig ledigt i går....jörgen kom hem från varma thailand.....brun och fin mitt hjärta....sen fylde han ju år i går med 32 årblev han :)

så kom man tillbax till skolan i dag..det va lugnt när jag kom men sen kände jag bara klumpen växa i magen vet fan inte om jag orkar med alla intriger och allt plugg men jag har ju inte många dar kvar jag fattar inte vaför inte allla bara kan va glada och positiva i stället för att sitta och va sur och grinig.?
som jörge sa till mig lägg ingen energi på de som inte behöver de men hur lätt e det när man sitter vid samma bord som människan alltid.. nog om det...

måste fortsätta plugga och stressa ihjäl mig. nej skoja....

love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0