Nu e han hemma!!

Japp nu han hemma från Thailand.
eller ja jag hämtade han i söndgs kväll skönt och se han igen men tre veckor gick fort när man inte tänkte för mycket. men det gjorde man ju.....
Fick en jätte häftig Ed Hardy luvtröja med en cool döskalle på denna gjord i olika stenar. skitfräck...sen hade han köpt min favo perfy somj ag iof bad han  kolla upp. Han hitta den Hugo Boss femme jätte go







Jag skulle verkligen kunna sätta mig på ett plan dit nu hade vart skönt. men det e lite varmt nu.....



Ja ha  då e det barn dop på söndag ska bli kul ....
skönt att man legat ut i solen nu då och fått på sig lite färg gooooottttttttttt

kommer lägga ut bilder på dopet....

love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0