Morsdag

I dag har det vart lugnt. men fått lite gjort. solat lite, städat, bakat sockerkaka och förstås vart på bugg kursen. i dag va de lite svårare än vanligt. jag tg faktiskt och gick på fortsättningen det gick men svårt. vissa ggr.



Besviken!
i dag skulle jag följt med till Långås hennes syrra skulle tatuerat sig och ev tatuerat mig, skulle se om han hade tid.
men emme ringde inte vill ju inte ringa och tjata. så nu i kväll messa jag och fråga om det inte blev nån tatuering?
jo hon och syrran hae åkt dit men syrran hade vaknat 15 min innan så det blev stress. tyckte hon. men hon viste tiden men sa inget.....
men men orkar inte lägga tidpå det nu har skolan och tänka på med.



Saknar min älskling som bara den får inte träffa han för än nästa vecka börjar bli lite tråkigt faktiskt....
men jag vet jag får vänja mig. när os kommer blir det 7 veckor. men det vet jag ju men nu e det så ovisst hela tiden.........men vi får väl träffas när vi kan....
det e väl klart att man vill träffas oftare menvad gör man om man skaffar ett kap som jobbar som han gör??
Jo väntar...
den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.
men i bland kan väntan bli lite för olidlig. speciellt för mig som är kvar i det gamla vanliga.....och han åker på nya saker hela tiden så för hans del blir det inte lika jobbigt.
Skönt och få klaga av sig lite :) man eller jag måste det i bland annars blir jag knäpp.

nu när det e sistarycket innan jag slutar med så känner man sista pressen och det e jobbigt börjar känna stress och ångest till att bli färdig med allt som ska in och så har man inte jörgen här och ventilera med och hålla om mig när jag behöver kan  ju inte gå till mamma och klaga hela tiden då undrar hon snart om jag e frisk.


Saknar dig älskling puss puss.....

kram suz overand out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0