En kulturell middag

Ja i dag va det dax att avsluta vår kurs i människan socialt och kulturellt.
Det avslutas med en fest. vi är 19 i klassen alla ska göra nått från en kultur/ den man kanske e född i ev.

med tanke på att vi e ca 8 svenskar iklassen så tänkte jag att jag skulle "bli" hihi
mexikanför en dag hihihi
jag tag mig till fället att göra min favo rätt omman kan kalla taco rättt.jo det kan man.........

det ska bli jätte kul och få testa lite olika maträtter speciellt när man aldrig får det annars ............då tänkte jag på maträtter från turkiet, kosova (jo det stavas s inte med o på slutet), libanon mfl.
Thai mat har vi här så det räcker hihihi mums.......





hittade en fin bild kanske lägger ut bilder frånvår dag senare,,,,,,

kam kram suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0