Dubai nästa !

Jo det stämmer men inte för min del jörgen åker dit i morn flyget går 07,30 från landvetter. vet inte när han kommer hem minst 4 dag men kan bli 10 dar.
kanske inte kan nå han och få prata på 10dar.
Me det ska ju gå bra jag vet ju att hans jobb e så ju....

Idag cyklade jag till vinberg och kollade på de tjejer jag tränade innan (jag har haft en kariär som fotbolls tränare) de vann mot Skrea med 4-0 tjooooho....grattis bra jobbat jag e stolt över er alla!!!!!!!!!!

jo jag vart ju ut och cyklade i går. en lång runda 1.½ tim.
Start
Tröingeberg-vinbergshed - brandstationen - centrum - skrea stand - hansagårds camping - skrea samhälle - arla - fajans - Mål tröingeberg.
kändes rikigt skönt när man kom hem stretchade och gjorde situpps 20x3 solt man va!

so long far well


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0