jo nya skor blev det!!!!

Jag och lille bror vart på Sko Don de har flyttat till en lokal jämte Ica Skrea strand..(gamla exet) hitta ett par sköna skor svart enkla åt gympa doja till nästan~ och brodern med....sen fick man sig ett par Foppa tofflor för man var blad de 200 första....visst någon rusning dit vart de inte men ettpar rosa till mig (har ett par svarta) och svart till Thommy.....

present blev det med inhandlat skönt slippa tänka på det i morn.....

middag till i kväll har man med fixat till kyckling blev det.....gott så nu ska J komma hitså vi kan äta....

Ja satt innan och drömde mig bort när jag och J vart på Grans Canaria i nov förra året så skönt de hade vart och kunnat åkt i väg nu till värmen legat på stranden och myst och tatt sig en god drink......så älskling jag e inte lagom avvundsjuk på dig iallafall...JO DET E JAG...vill oxå...
men minkommer den med om ett tag hoppas jag eller inte...

kram ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0