jo då jag fick det gjort!

Allt jag skrev på listan blev gjort och lite till.....var även nere i stan på tjejkvällen med väldigt många andra tjejer med. hitta till min förvåning ett grönt linne (detta har aldrig hänt innan) det va ett brottar linne i model lång. gillar det har ett i blått med......

jag fick veta i går att det blev ingen fin bil han köpte utan det bliren resa till Thailand han ska göra i stället....hans kompis e där och har ringt och tjatat att J ska komma dit.....jag vet att han sagt det länge och att han villl göra färdigt sin tatuering på armen som inte blev färdig när han var där i februari förra året (detta innan vi blev ihop)........
visst jag kan väl säga och det har jag sagt till han att jag tycker inte det e jätte kul (grejen till det e att sist han vart nere träffa han en thailändska och de tjöta över telefon och tanken var att hon skulle komma hit..men sen träffa han mig och det blev inte så som tur e (för min del)...jag vet att hon har träffat en annan kille och så men hon e ju ändå där i samma stad.....men jag vet ju vart jag har min J men inte henne.......) J behöver ju komma från sitt jobb och sin familj ett tag men lite drastigt i 3 hela veckor...... jag vet det e inte lönt annars.......    15april-4maj......och sen i sommar bör det av till OS och Kina för han och då blir det mer än 3 veckor.....Men jag älskar ju jörgen så ............Omnia vincit amor - kärleken övervinner allt.......ELLER HUR!

ja ha nog om vad man kan kalla både bra och dåligt.......
Idag bär det ner till stora staden ska kolla present till min älskade kusin Emma som fyllt 22och ska firas på söndag....får se vad jag hittar....
Sen kommer J ner och då får man mysa lite hihihi.....



PUSS och KRAM ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0