Hoppas att du sover gott där du e nu!

I lördags morse gick min pojkväns mormor bort efter en tids sjukdom...det va skönt för henne att få somna in i sin lägenhet....*krama*
Man kommer ju sakna den kvika lilla damen på sina 95 år...hon kunde verkligen slänga ur sig både det ena och det andra jätte kul att man kan vara rapp i käften trots att man e sjuk...så det e de minnet jag hoppas jörgen kommer att ha utav henne inte sjukdoms tiden för det kommer jag iaf.........
R.I.P Helfrid


ja ha nu var det bara några dagar kvar tills praktiken min e slut. skönt men ändå tråkigt nu när man börjar komma in i det......
ännu en lugn dag......

kram ♥suz♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0