Fika med barndoms vännerna

Det e så himla mysigt att vi börjat träffas igen efter ett x - antal år vi inte ner än sagt hej till varandra. Det e jag, Tessan och Fia. och inte att glömma tess dotter Lova 3 månoch Fias stora tjej Nova 5 år oxå Charlie me (fias sambo. de vart oxå med i dag....
skönt att sitta och snacka gammalt och nytt..........
vi bestämde att vi skulle ha en kort dag (kolla gamla kort från tiden man va liten)....
satt och letade nu efter jag kom hem. hitta några iaf. kul herre gud vad tiden går det kändes inte alls länge sen och nu har både tess och fia barn.....
*suck* jag förstår inte vart tiden tar vägen
.
men det e kul att vi tagit upp kontakten..



PARTY PÅ HARRYS
blev det i går kväll
hade jätte kul med massa folk och lagom med sprit.....
men hade väldigt gärna vart hemma och myst med mannen men vad kan man göra om han e i Åre och jobbar men man måste ju ha lite kul när kompisen kommer hem. vilket inte händer så ofta. :)
kul och retas med killar som man vet e intresserade och inget får de heller ( sorry killar men det e jätte kul) (kul att känna att man e snygg fortfarande visst jag e ju inte gammal men har inte var singel på 4 år heller eller jo men 1 vecka mellan x-et och jörgen).
det va rent knökat på hela harrys vissa stunder kom man ingenstans och det e konstigt att det e folk ute i vår lilla stad i mitten av månaden......







kram ♥suz♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0