Ensam utan mitt hjärta

Ja jörgen åkte till åre i måndags och jobba med VM i freestyle och kommer inte hem förän på måndag och har man tur så får man träffa han nästa helg.......men på ett sätt e det bra att vara i från varandra så man inne sakna han men det räcker ju att jag sätter mig i min bil ( ok jörgens mammas bil som jag fått låna) och åker hemså saknar man han....
Tur att mobil telefoner finns :)
Men han börjar bli lite sjuk sa han stackare....kramar om.


Praktiken idag
idag va det lagom segt visst de gickmen iblad finns det dö tid och den e inte rolig jag blir för rastlös av att bara sitta och glo...men men det går ... för hoppningsvis blir det mer att göra i morn kväll då jag ska dit igen...



Madde kommer hem!
det ska bli kul och träffa henne igen det va ett tagsen....hon pluggar i malmö så man ses inte så ofta.
så vi fundera att ta ett röj på stan och göra det osäker hahaha fan vad det ska bli kul...
vi kan bli helt galna fast man någon gång e nykter ;)
men först blir det ge-kås och sen PARTY!

kram ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0