En dag med få patienter!

Ja det va verkligen så i fredags när jag gickså hade vi 18 inskrivna när jag kom i morse hade vi 3 och en av dem var jag med på operation.....

Det  var jätte kul.....trodde det skulle vara slaffsigt och äckligt men inte då. det va fint inte mycke blod. det va rätt häftigt att se en livmoder men med vår patient hade hon en förstorad livmoder men skönt för henne att få bort den hon har ju 3 barn nu så.........

nej så jag fick sluta tidigare i dag vad ska man göra med 2 patienter var av en patient klarar sig själv.?? bara undrar... städa hade de gjort när jag vart på op.....

Jaha nej nu får jag väl börja skriva på min uppgift kanske så man slipper den på lovet...har ju inte större lust och plugga när man e ledig....

kram ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0