Torsdag och fredag

I går fick mamma och jag ett ryck och åkte till IKEA i Kollered, vart där i två timmar och hittade en hylla som mamma och pappa ska ha i köket. och lite annat plock som vanligt.
Sen gick vi och kollade läget i affärerna som e i jämte. gick till sko punkte och hittade skor mamma tog två och jag ett par.

Efter en trevlig dag med mamma bar det av till Åsa och mannen. hihihi ok han va inte hemma men kom hem vid 21. 

Så idag blev det en sovmorgon ;) och en tåg resa från kungsbacka till falkenberg. Jörgen var ju som sagt tvungen att jobba (nej det e inte konstigt) hihihhi

så nu ska jag bara slappa en timme kanke sen blir det ner till She shape och köra gärnet. 
Och på tal om träna jörgen fråga mig i dag om jag gått ner i vikt för han tycket att det syntes *ler* glad man blir när han ser...jag sa det jo det har jag vet inte hur mycket 1 - 2 kg kanske....men det vore väl synd om det inte händer nått om man tränar 4 ggr/vecka eller hur??

*ler*
Kram suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0