30maj - 2juni

30maj - Slutade vi skolan........kl14.30 skulle vi va i sklan och käka smörgås tårta gott. blev lite tårar från vissa. fick betyg (mycket trevliga betyg om jag får säga det själv)
Maria hade gjort ett jätte bra bildspel med alla bilder som blivit tagan under våra 1 ½ år. bra jobbar vännen......

Sen när vi vart färdiga där så bar det  av till Vallarna vid 17 tiden och drack lite och hade det trevligt.

Sen kl 19 hade vi besätt bord på Harrys satt och hade det trevligt åt gott och drack gott....sen började folket dropa av vid 24 -01 och jag och Milene ville inte hem så vi stannade kvar ochdansade gärnet tills vakten kom kl 03 och sa att nu får vigå hem.
Stannade utanför och tjötade lite innan Milenes Anders kom och hämtade oss. Kl 03,40 låg jag pigg och glad inte allt för onycker faktiskt. men somnade väl vid 4.

Tack tjejer för dessa 1½ åren och en otroligt rolig avslutning.

31 maj- vaknde kl. 07,30 pigg som en lärka och mådde som fisken i vattnet.
Stackner till stan med Passen kollade läget köpte lite blommor till Jennies konfirmation i morn. satt och fikade på The Lounge.
Sen bardet av hem för att fixa mitt söta fadderbarn och min kusin kollade för bi.
Tack tjejer för de fina blommorna.
Sen kom jörgen och  vi och lille bror Patric åkte och käkade glass och spelade minigolf. jag kom 2:a lill skiten vann!
sen va det bara slappande.

1 juni- Jennies konfirmation kl 11. det var långdraget så det heter duga. men smörgåstårtan efter åt va värd att vänta på.
efter detta cyklade jagoch örgen åkte blades en lång runda skönt. sen efter de gick viner till stranden fick med Patric och han badade medans vi glatt såg på.

2Juni- Idag började mitt nya liv.
va på she shape och tränade mellan 12 - 13 skönt som den att komma igång igen.
sen blev det arbetsförmedlingen tog inte så lång tid kom in med en gång skönt de!
mellan 15-18 satt jag på solhaga på intr möte om sommaren. ZZZZZZZZ
Allt det har vi pratat om i1 ½år men men tur att Sabina va där från klassen såman hade någon man kände iaf.
sen vart jag så rast lös så jag fickmed mig min far till att gå en runda.

Over and out suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0