Varberg, malmö

Som sagt vart vi i Varberg, gick och strosade, kollade kläder hittade ett rosa linne på Gina. Sen blev det en god sallad på Stantons. 
Sen vart man ju tvungen att jobba och kvälllen blev hård och jäkulskt varm.....

I går satte jag mig på tåget till Malmö för en dag med lill kusinen Emma *blink blink* hihihi
Hade en mycket trevlig dag. fick fixat presenten till mormor/farmor . satt och käkade ännu en god sallad men då på Graffiti.....
Sen blev det turer i affärer och tittade lite på kläder. och jag provade faktiskt ett par kortare svarta shorts (för att lägga till så de ända shorts jag ägt e mina fotbolls shorts aldrig gillat "vanliga" men tänkte nu måste jag prova) och jag köpte de faktiskt..... väldigt fina faktiskt.. *ler*     (får nog lägga ut lite kort på de nya inköpen de kommer om ett tag)



Varbergs vackra fästning            och            Apoteket lejonet i Malmö


Här kan du läsa mer snart







Malmö - Apoteket Lejonet 


Kramissar suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0