JA HA ca 8 veckor

Då va det tomt igen....

lämnade mannen på landvetter i går vid 17 tiden ..... *such* det va inte kul.... "tår"....

han han knappt va hemma i 2 dagar innan han va yvungen att åka igen...

Åkte förbi Linda i Frillesås skulle lämna en kniv men det hade blivit fel givetvis........
Hon fråga hur det känns nu när han ska va i väg i 8 veckor ca.?
-ja det finns inget jag kan göra tyvärr kan bara längta och hoppas att tiden går fort......

Va va det hon kallade mig?? 
jo hur e det att va singel eller jag mena gräsänkling ?? 
jag - jo rätt trist faktiskt..... 

Fick mess i dag att han kommit fram säker skönt de.

puss babe

xoxo suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0