En dag som denna

Igår va det som sagt jobb tajm igen *suck* i denna värmen men det gick bra det va lugnt och skönt...............

Fick veta nu precis av mina föräldrar att det ska komma en tyfon över Kina! Jo en tyfon skojar inte.........hoppas att den inte drar över hela Kina och speciellt inte över HongKong .....*such*

Nej i dag blir det en lite mini tripp till Varberg ( eller som vi i falkenberg uttalar de Vabeg) hihi vi glömmer ju ofta vårar så R....
Mamma´s kompis och hennes dotter undra om vi ville följa med och kolla läget....visst.....

Jo men jag har ju glömt att skriva att i Lördags så inskaffade jag mig ett par nya jeans ljusare faktiskt...och mot min förvåning på Lindex. och sen hittade jag en längre tröja/kort klänning i lila på B-young....kände mig jätte fin i den tillsammans med ett par svartaleggins på lördags kvällen......

nej nu ska lilla jag fixa mig ska åka om en stund kan ju inte åka endas iförd ett linne och trosor hade ju sett snyggt ut.....not....

puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0