Tisdag!

Idag har jag vart riktigt duktig...jag har en "apoteksdisk" (skänk med lådor) som jag inte städat i en ja jag vet inte när..
men i dag fick jag tummen ur och började. jag har bara kommit till 3 lådan innan min ge kås påsen blev full med skit gamla papper och tidningar, jag fattar inte vad man kan spara, sen var jag duktig och satt in gamla löne spec och räkningar i en pärm vilket jag e väldigt dålig på.....tur att man kan vara duktig någon gång hihihi......
detta var då brist på annat hihihihihi.....bättre och göra nått vettigt i stället för att inte göra nåttt.  så nu har jag 2 ½ låda kvar att städa så jag få ge mig på den.... önska mig lycka till hoppas jag kommer ut levande. *asg*

XOXO ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0