Söka jobb!

Usch vad det är svårt att skriva en bra CV ska söka jobb på Varbergs sjukhus hoppas jag får jobb där. Det är något jag längtat efter.
Jag skall göra min praktik där nu v. 9 -12 på gynokolog avdelningen det ska bli kul. vill gära jobba där eller på bb eller förlossning....vill ev läsa till barnmoska har velat det sen jag va en meter lång ok det va till att ta i men.
jag tycker det är kul att hjälpa människor och är barn med i bilden vad kul de e ju så söta....

jag gick ju barn och fritid så jag jobbade på olika förskolor här i stan i ca 4 vilket jag tyckte / tycker e kul.....



När jag nu e inne på barn så pratad jag med en kompis i går som har en dotter på 2 månader om hur mysit och inte så mysigt i bland när lilla Lova inte vill allt som mamma vill. men då fråga hon - Ja ha suz när ska du ha barn?? - ja jag vet inte ? vill gärna ha barn men jag ska ju helst ha jobb och bra inkomst.  för kille har jag ju :)...... men jag får väl vänta med det ett tag.....    :s   
Men det va som hon sa att hade hon inte fått Lova nu hade hon ju väntat i 3 år..... men man kan ju inte göra mycket åt ödet eller hur......

Tänk om man kunde styrt ödet! undra vad man gjort då?



                                                            ♥ suz ♥
                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0