Pappas dag i går 5 februari

Det vart så kul i går när min pappa fyllde år skulle vi åka ner till "stora" stan och köpa ett par byxor till han. visst jag följer med som snak råd. farsgubben kan ju inte ta på sig vad som helst...

Men i alla fall första stopp vart på Jack and jones - kollade lite med de va inte mannen i smaken för låga och passa inte han..nej visst

stopp 2 JC - hitta massa byxor han gick och provade och jag letade fram, hihih jag fick til ochmed han till att prova ett par smala byxor han säger - Men du jag kan ju inte ens andas (kippar efter luft) för tajta imidjan men vad fan jag kan ju inte en så säger han sen....rätt kul man skulle vart med... jo men han prova säkert 10 par men inget passa...hepp

stopp 3 vart Bröderna Johansson ok hitta fina byxor men inget dög utav de 5 paren....vidare till

stopp 4 och sista Dressman- jag tänkte här måste han väll hitta nått jo det enda han hitta var ett par nya bowling byor...visst han behöver det med...vad en man i 54 års ålder kan vara velig......

Men man ska ju inte klaga det e ju bara kul att han bryr sig och inte nöjre sig med vad som helst..........

men han hade ju ändå fått ett par fina och tydligen sköna skjortor inna vi åkte till stan.....
Sen blev det mys fika när vi kom hem med goda baguetter och glass tårta, (men visst jag blev utan är laktosintollerant) men jag sörjer inte (nu längre) hihihi





Lagom gott......

?-suz




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0