Nu närmar det sig!

Ikväll blir det after skifesten i Åsa det ska bli skit kul......träffa massa nya människor :)
(lägger in bilder senare)

jo och ny klippt sen i torsdags oxå käänner mig mycket frächare.....skulle klippt mig i går men jag fick en "akut tid" (avbokad tid) skit bra....slippa vänta en dag *asg*

Ja nu e det inte långt kvar till man ska börja sin praktik lite nervös e man allt tror jag.........ringde i ons dags eller torsdags och prata med min handledare och det gick bra, sen fråga hon om jag hade fått ordlistan (1½A 4 sida med konstiga ord som e bra och veta) och då kände jag att jag får nog läsa på de...*snurr*

Ja ha nej snart blir det en färd upp till stora staden (göteborg) mannen skulle köpa lite grejor....man vet aldrig jag kanske hittar en affär och går in och kollar i hihihihi....inte alltid jätte poppis.....

kramis ♥suz♥




gog1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0