Jonas Gardell

Vilket inte många vet om mig ja förutom min närmase familj är att jag har en förtjusning i att läsa Jonas Gardells böker gillar han som person han e ju stört skön, men om ni inte läst en bok av han e det ett måste han är jätte bra på att skriva...

Min tanke i dag var att åka till Halmstad teater och kolla på just Jonas som har en föreställning där.
Men nej det blev inte mycke som inte stämde in...så förhoppnings vis finns det biljetter kvar till hans föreställning i Götet den 14 mars måste kolla upp detta....

de jag känner som kollat på han tycker han e bra så hallå Susanne fixa biljett bara. Vad väntar du på!!!!!!!!!....




Bästa boken änålänge jag läst e " Mormor gråter och andra texter"

kram lov Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0