I bland börjar man undra om man e ett nervvrak?!

ja det e sant i bland eller ofta känns det som om att man inte klarar nått utan att bryta i hop. och så inför de som inte känner en sätter man upp bästa fasade för att allt e "Jätte bra",
vilket det inte e men de kan ju inte hjälpa mig för det eller hur??
Det är ju väldigt skönt att ha en väldigt förstående kille som bryr sig om mig...
Men jag tror faktiskt på fullaste allvar att jag ska gå och prata av mig hos någon. om allt som varit och hur allt e nu.....

Men om man ska va lite positiv så har man lov nu vilket e väldigt skönt vila en vecka inna min praktik på Varbergs sjukhus börjar det ska bli grymt kul....
Bra att ha nått att se fram e mot.......

nej nu börjar klockan bli mycket 23.05 för att va exakt, kanske se om kudden vill sova hos mig i natt med :o)


♥xoxo suz♥


ZZZZZZZZZZZ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0