Förkyld :( , Melodifestivalen , Plugg

Usch vad det är tråkigt att vara förkyld. huvet e tungt och halsen känner man kan man ju säga.....

men jag vet dt finns de som hade det värre så jag ska inte klaga......





Melodifestivalen!!!!!!!!!!!
hallå jag brukar gilla de sten hårt men nu HALLÅ ELLER det måste j vara ett skämt att Christer Sjögren gick vidare.  men han har väl massa gamla vänner som sitter och kollar antagligen.   men jag ska ju inte klaga för mycket jag ringde ju inte själv precis....

finns värre ju....



Som tex. plugga som jag e tvungen till det ska in på måndag efter middag.... så det e bara att sätta igång... och skriva om orsaker till varför äldre inte alltid får den smärt lindring de behöver....

Omslagsbild: ISBN 9789162249069, Geriatrisk omvårdnad och geriatrik





Love suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0