Duktiga lilla jag!

Ja det e jag faktiskt....jag fick fixat garderoben i går kväll sammanlagt blev det 3 Ge kås påsar med kläder visst att det va en del gamla stickade tröjor. men men, och jag måde inte dåligt i dag när jag skickade i väg dem. när det gäller mig och kläder har jag det väldigt svårt att skilja mig från mina kläder. ...visst att det låter mesigt men. fick inte det nu (klapp på axlen)....

Sen blev det en färd till Klitterbadet och träna lite och gud va det va skönt att röra på sig lite...jag har ju vart förkyld från och till länge så nu äntligen kunde jag ta mig i väg och träna..... skönt att man inte bryr sig om hur man ser ut på gymet längre visst jag går ju inte dit i trasor, men håret såg ju ut som nått och osminkad va man men va fan jag ska inte ragga upp nån där jag har ju min älskling......

nehe nu ska jag ta och lägga in massa kort på datan som samlar plats.

kram suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0