Vill inte längre

Men man e ju tyvärr illa tvungen att va här en månad till....

Det e känns inte bra att få ont i magen av att bara sätta sig i bilen och ha vetskapen att åka till Åsa....
Vet ju att 1 månad går fort men det känns väldigt långt borta....saken gör ju nte de bättre att man sitter själv på nyår heller. men livet går ju vidare men men....

Sorry men e tvungen att spy lite galla över mitt sk liv i åsa, här känner ja mig super ensam...så kommer man ner till fbg och där e det helt annorlunda har min älskling där och min familj och vännerna....

men livet går ju vidare som tur e....

måste laga lite mat till jobbet i morn

kram


Kommentarer
Jen.

Ja, en månad går fort... varför ska du vara en ensam på nyår vännen? Kramisar.

2008-12-28 @ 23:42:32
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0