Stackare han blev ju verbalt våldtagen

Dennis måste ju tro att ja e helt knäpp...
Han e ju ihop med stans största tänkare och funderare.
vilket han nog inte vetat innan men vet det nu hhihihi

Uscha ja måste va helt knäpp....

Det e ju så här: När det blivit överfullt med tankar i mitt lilla huvud (sprängs det bildligt talat) asg..
så måste de komma ut till personen det gäller och ikväll gick priset till min dennis.. (många av tankarna har flugit länge)

Alla tankar ja har om vårt föhållande och vad det nu innebär och som vilken annan person så ville ja vet vart han stod i
frågorna och i vissa fall fick ja bra svar och i vissa fall sämre för han inte visst svaret.
men det e väl inte konstigt att han inte kunde svara när man blir verbalt våldtagen och påhoppad av sin älskade flickvän.

Hoppas ja inte skrämt bort han.. puss på dig.

Men allt ska nog fixa sig till det bästa...

Sen e det ju de att jag har lite svårt med mig ibland för att jag vill veta vad som händer och sker, tycker att livet e jobbigt när det e ovisst men vet attt man inte ska veta och att man får ta det som det kommer...
Well well
Jag e faktiskt beredd att hålla me

Saknar dig tycker att du ska komma hem snart och krama och mysa med mig...puss puss

Love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0