Skönt

Idag vaknade ja vid halv 9 tiden . åt lite frukost hoppa i lite tränings kläder och begav mig ut och gick...himmla skönt väder kallt ca -2 g vindstilla...skönt att känna kylan mot kinderna, bli lite röd och fin . hihih

DAGENS:

Humör
: jo bättre nu när man fåt skriva av sig lite med dennis och han inte tycker att ja e knäpp. hihi annars de lugnt.

Väder: -2g, vindstilla och molnigt

Att göra: fixa tvätten som e torr, duscha om en stund, bakabröd, fixa med albumet....

Tanke: 31 dagar kvar tills jag slutar på jobbet...


Frågade min chef i går förresten om hon fått in någon på min tjänst....-oj nej det har ja nog förträngt....jag- kanske ska kolla det för det e bara en mån kvar.....kan ju va smart om hon vill ha folk...eller hur such chefer....

kollar in sen igen...

puss suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0