Nytt år

Min nyårs kväll blir på jobbet eller iaf mellan 16.30-21 så tolvslaget blir hemma i min lilla lya (ensam).....

Ja det ska bli intressant vad det nya året kommer att ge mig....
Hoppas det blir spännande, lyckat, intressant, givande och fyllt med mycket kärlek....
Man får faktiskt hoppas på det bästa.....
Synd att man inte kan se in i framtiden och veta nu vad som kommer att hända  hihihi nej det e ju inte roligt....

Något jag ska lova mig själv (försöka iaf) är
1: att träna oftare, 
2:äta nyttigare,
3:tänka på mitt underbara humör,
4:göra saker jag vill göra och inte bli överkörd av andra,
5:förbättra mitt själv förtroende,
6:umgås med de jag älskar

oj det blev en del första prioritet får bli nr: 1,2 och 6.....


Är det nått jag glömt eller ni tycker ja borde lova kommentera gärna


puss i ljumsken



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0