Nya tag i kragen

Chefen kom och fråga om ja ville jobba xtra på nyår. (ja har sagt att ja kan jobba sitter ju ändå i åsa ska jobba nyåsdagen)...tog det fortare än jag han säga hej...skönt att jobba på stor helg bra med pengar och slippa va själv hela dagen.....

Har bestämt mig för att söka jobb...jo det har vart planen hela tiden givetvis...men har starka funderingar på attt söka nått totalt helt annat ex vis klädaffär eller nått hade vart super kul och testa.....

Idag har min lilla princessa namnsdag! Nathalie...grattis ..... snart fyller hjärtat 1 år... så nu måste ja fixa klart fotoalbumet som hon ska få av mig....

Nu e det ca 10 dar till Dennis kommer hem iaf till fbg sen får vi se vär jag får se han...hoppas då men jobbar givetvis helgen..saknar dig.. ♥


kanske tittar in senare och skriver en rad.

kramar suz



Kommentarer
Jen.

Allt är bra här.. varit lite stul med kärleken, men verkar tack o lov ha ordnat sig nu! Tycker det låter som en bra idè att testa någonting annat... Vidga sina vyer lite :) Hoppas du får en bra nyårsafton på jobbet... Kramar!

2008-12-29 @ 19:33:00
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0