Julklapp

Igår va det bowling på schemat även julbord.

Först hade vi möte på jobbet.
Fick julkklapp v jobbet jätte fina muggar. se nedan
http://www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/menu/6075/Verner+Panton+termokoppar

Sen bar det av till Kungsbackas bowling hall fö att spela en timme. Första serien va pinsam. fick 89. men men andra serien blev det lite bättre men inte bra..eller jo ok för mig.. 130....blev näst bäst i gruppen..min kära chef va hur grym som helst och hade en grym tur. hon fick 169. fatta inte hur hon lyckades men men grattis Susanne E. K.

Sen bar det av till Storgatan 1. Drack först lite glögg mmm va gott.
sen gick vi ner och åt ett gott julbord massa gott. Vilken julkänsla man fick.. längtar till julen.

Vid 22 tiden va ja hemma väldigt mätt och belåten kröp jag mig i ett par mjukis byxor och ner i soffan och bara slappa. gött..

Sen i dag va jag hos läkarn och fixa mitt sjukskrivnings papper. han ville knappt fixa de, men gjorde de.....

så nu har man vart på jobbet coh lämnat in pappret till chefen.

så nu blir de lite plock, baka bröd och städa lite....

kram suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0