Julen 2008

Den 23 dec.
jobbade jag till 14.15 vid 16 tiden kom mina föräldrar och hämtade mig och vi åkte ner till Fbg...
Mamma och pappa fixade mat när vi kom hem. Dennis kom hit och käkade sen satt vi och kollade lite på Bingolotto kult ju... riktigt mysigt hela familjen samlad.....
Sen åkte vi hem till Dennis och myste lite ... fick öppna en jul klapp redan då hihi.....Fick en jätte go perfym. Naiomi Campels ...


Jul mys i soffan hos mamma och pappa

24dec.
Vakande av klockan som tjöt kl 06.20 vaknade till liv....efter mkt om ochmen vaknade vi och öppnade mer paket hihi älskar paket... vem gör inte de??
Fick ett set med bad kulor, handduk, massagegrej gött och ha hos dennis sen så kan vi mysa ihop. sen hade han köpt en sten som stod, Saknar dig. <3.... gullig..
Sen vid 8 tiden körde han hem mig för han skulle upp till sin familj i Köping. such ... men fick iaf träffa han på julaftonsmorgon...
efter ha pussat sönder han åkte han i väg....
Sen blev det paket öppning med familjen. Fick en rödmorgon, vinglas, perfym, hudkräm, samlar tomte, påslakanset, en mobilstrumpa i rött och rosa ränder (mamma stickade den) bara på jävulskap men ja gillade den verkligen, sen fick ja även 1000 kr i bidrag till min nya data....
blev lite kalle och slappande underdagen.
Kvällen bar det av till Vessigebro och min faster och hennes man och givetvis va Frida min kusin hemma.
Mkt god mat och mysigt hade vi de, blev julklappsleken jag vann 2 stora badhanddukar och 2 mindre handdukar båda i naturvitt.


Jag och min mor på julaftonskväll hos min faster

25dec
Var det halmstad och Gullbrandstorp som gällde...Ännu mer jul mat och massa liv på kusinerna......
Sen blev det utgång va en runda till ett överfullt grand, fick ju klaustrofobi och gick med Ann till Harrys och hade de trevligt där i stället.....

26 dec i dag
Fick ja skaka liv i mig kl 9 för vi skulle till stan ja pappa och min minsta bror Patric...svängde förbi JC skulle kolla jeans men hitta inga men blev en jätte fin stickad tröja i grått.
Dagen får till att slappa i da och inget annat... jo iof hålla koll på Dennis över nätet han spela i Torsby i dag .... lycka till Älsklingen...


Jag i rea tröjan


love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0