It was not easy

jörgen kom förbi i går. satt och tjöta.
och då bestämde jag mig för att berätta att jag träffat en kille ville inte att han skulle höra det från någon annan. Svårt när ja sa de men kändes ändå skönt att få sagt det till han. Kanske inte vad va han ville höra men nu vet han...

Så i kväll bär det av.
16.45 sätterjag min lilla rumpa på bussen till Kungsbacka.
17.58 går tåget till skånes största stad Malmö.
Där möter Madde upp ska sova hos henne.
Imorn kl. 9 blir de att va i Balltiska hallen för Dennis spelar bowling där.
Senare kl 19 spelar Fredrik.
Lycka till killar hoppas någon av er vinner högsta priset.

Det ska bli en riktigt trevlig helg med Madde och killarna hihi


vill ni veta nått kul.
Sen ja flytta hit upp har det hänt en del med mig.
i okt när ja flytta upp vägde ja 68 kg.
sen den 27 va jag på en BIA mätning på she shape. de e när de mäter mängden fett, vätska och muskler i kroppen. allt såg bra ut, men först skulle man ställa sig på vägen gissa vad man vägde då? 64.9 kg yipppppie

Igår em va pernilla här och hon kommentera min vikt och undra vad som hänt mina Kärlekshandtag e borta och det måste kännas skönt och det kan ja säga...
tappar ju byxorna här ju och det e skönt.

love me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0