fjärilskottleter och ris

I kväll vart vi på Fynda och handlade lite saker till Dennis lgh. handlade ett jätte snyggt gardin tyg som han ska ha vid sin säng som avskärmning. har en liten alkov och e ju snyggt att skärma av sängen och även blir det ju mörkare när man ska sova. blev en svart grund med vita och lila inslag tror de va stora ringar inte säker ska väl få upp de snart....
 
Sen blev det till willys och handla lite mat.... mumms  fjärilskottleter och ris, sallad till mig och kall sås. mkt gott...
Sitter just nu hos Dennis och skriver.
han gick just och hämta sin tvätt innan låg han i sängen och kolla fotboll medans jag snodde hans dator....

Mysigt att sitta här massa ljus tända , visst att man e helt uppsvälld från den goda maten.
jo det har ja ju glömt att skriva ju...ja och mamma vart ju och träna i går oh då passade jag på att väga mig på glädje vågen ville ju inte hoppas för mkt på att det hade hänt nått sen BIA mätningen den 27 nov , jo men visst fasen hade det de.... lalalalala nu e man glad har gått ner ännu mer nu 63.2 väger lilla ja nu fan vad gött det e har man bara 3 kg kvar till den idealvikt ja aldrig trodde jag skulle klara faktiskt....Men fan den som ger sig...hihi

Puss och god natt nu ska jag mysa med Dennis
love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0