fixa och dona

jo nu har jag fixat till tyget som ska hänga vid dennis alkov.....
Men fasen vad golvet lutar men tur att det finns nålar. hihihi

Sitter här i Dennis lgh surfar lite , fixar med tyget vilket nu e klart, sappar på tv. och saknar redan dennis.....
fick mess från han för lite mer än en timmme sen då hade de kommit till grand och skulle äta sitt julbord. och han saknar mig =) hihi......som bror min säger man känner sig som en 15 åring, flummit värre.
hihi men jäkulskt mysigt.
pirret i magen får en att klara dagen hur bra som helst.
skönt att  va ny kär så här i de dystra månaderna som jag igentligen har svårt för....vilket inte så många vet är att ja brukar lida av vinterdepression , men inte denna vinter =) lalala

All u need i love , lalala all u need is love love, all u need is love <3

Ne nu e det ju idolfinalen. får se vem som vinner.....båda e ju super bra men tror ändå att Kevin vinner....

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0