Dagens lista


Humör: På väldigt gott humör, lever på moln

Göra: Åka till Fynda med Dennis i kväll och shoppa lite

Gjort: Städat lite hos Dennis vilket han inte vet än , fick ett ryck på toaletten fixa till lite, sen har jag städat hos mammma och pappa lite även strykt lite kläder.

Äter: Har precis fikat

Dricker: alkoholfri äppelcider

Tänker: Det e en massa som flyger runt hihihi



HUR LÅNG ÄR DU?
1.72

VART BEFINNER DU DIG NU?
Sitter skönt i soffan hos mina föräldrar

BITER DU PÅ NAGLARNA?
Försöker att inte göra de.
 
SINGEL?
Nej det e jag inte =)

VEM ÄR SNYGGAST?
Ja det finns någon

DITT MÅL I LIVET?
Att leva det och trivas med den ja är

VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
Spindlar, och att bli gammal

HUR GAMMAL ÄR DEN ÄLDSTA DU KYSST?
36 tror ja han va.

SJUNGER DU?
I bland på singstar annars blir det i duschen eller när jag kör bil

VILL DU GIFTA DIG?
Ja det e klart jag vill. underbart fin klänning , snygg man vid altaret, och kyrkan vackert utsmyckad

FAVORIT MAT & DRYCK?
svår fråga gillar lax och taco. ett glas rött sitter inte helt fel i bland

HUR SVARAR DU I MOBILEN?
"Hej det e Susanne"

VAD ÄR DET FÖR VÄDER HOS DIG IDAG?
Börjar bli mörkt, lite blött och dystert men det e ju inget nytt.

GLASS?
Då får det bli Otley´s cola glass

DRÖMMER DU MARDRÖMMAR?
Jo det gör man väl men inte hänt på ett tag va jag kommer ihåg

FÄRG?
Gillar rött, svart och blått

FAVORITGODIS?
Salt och surt och lakrtis

VAD LUKTAR NU OM DU SNIFFAR LITE?
lukten från ljusen som jag tänt

SAKNAR DU NÅGON JUST NU?
Visst gör man de.

SNUS LR CIGARETTER?
Usch nej

HAR DU NÅGOT HUSDJUR?
Nopp

ÄR DU BLYG?
Det beror på vilken situation, lite ibland men annars rätt prat glad

TYCKER DU OM DIN DIALEKT?
Klar ja gör. stolt att man har denna dialekt. hihi

TYCKER DU OM ATT FESTA?
Jo visst e det kul

TYCKER FOLK DU ÄR SNYGG?
Ja det finns väl vissa som gör det hihhi=)

VEM FÅR EN KRAM?
mitt fadder barn Nathalie som e dunderförkyld

VEM FÅR EN PUSS?
Dennis så klart

SPRIT, CIDER VIN LR ÖL?
Cider och vin

ÄGER DU EN IPOD?
Nej det har jag inte

TAR DU HELLRE BILDEN ÄN ÄR MED PÅ DEN?
Både och gillar att ta kort men man e ju lins lus

LAT?
Ibland kanske

HAR DU DELTAGIT I EN DEMONSTRATION?
nej

ÅKATTRAKTION PÅ NÖJESFÄLT?
Bergodal-banor helt klart

TROR DU ATT FOLK PRATAR BAKOM RYGGEN PÅ DIG?
Tror jag säkert.

TATUERINGAR / PIERCINGS?
Har bara hål i öronen

SKA KILLEN BETALA PÅ FÖRSTA DEJTEN?
Varför inte

VILKET PERSONLIGHETSDRAG ÄR VIKTIGAST HOS EN PARTNER?
Humor.

NÄR SOV DU PÅ GOLVET SENAST?
I helgen när jag va hos Madde i helgen

BRYR DU DIG OM KCAL I DET DU KÖPER?
Kan jag inte på stå men e julite med veten om vad som finns i.

Love suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0