Sista dagen

Äntligen va skönt att sluta men ändå inte kul att göra nått nytt ny och träffa nya människor oxå.
E bara ledig i morn sen e det på det i Åsa och jobba där.....

Va ju och hämta Bettan i går (svärmorsbil) det kände så tomt när man kom hem till dem visse och kändes att något saknades.....kändes skumt.....
Saknar väl dig mycket kan jag tänka *ler* hihihi

men han kommer ju hem snart. tjo ho

Va på kräftskiva i dag hos föräldrarnas kompisar vilket e en tradition men vi ungdomar ha ju inte vart med på ett tag men jag och mina bröder och Erik va med kul och träffa han.... han e 1 år äldre än mig och pluggar i götet så vi sa att vi skulle ut och festa ihop någon gång och det hade vart kul.
men det var gott med kräftor eller JA! SKÅL.
 

 

kraftskiva-03.jpg

 

sov gott puss i ljumsken

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0