Så jävla trött

På allt jävla skit snack som går i denna staden....... i går va sista gången jag gick ut i denna staden.......allvarligt....

Det är så tråkigt när folk tror på skiten oxå.. Fan fråga källan i stället men nej det gör man inte..varför ska man göra det????...

Det ska bli så skönt att flytta från denna jävla helvetes hålan till stad där jag inte känner någon och de inte känner mig, längtar verkligen tills vi hittar någon fin lgh kan göra den till vår och leva vårat liv.

Nej nu får jag släppa de orkar inte lägga mer energi på alla andra, Susanne skit i alla andra du vet själv vad som e sant!!


                                                             




Kommentarer
Anonym

Well,well.. för att människor själv har så tråkiga liv, thats why. Var också ute igår.. i typ 1 tim innan jag fick nog och drog hem med en kycklingrulle ;) Jo allt är fint här, det rullar iallfall :) Kramen.

2008-08-10 @ 12:04:21
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0