Regn, regn och åter regn

Ja här regnar som bara den...........rätt skönt för blommor och dyligt som behöver de...........

Nu har lilla jag vart duktig och fått i gång träningen ordentligt igen. tack för puchen älskling..... tränade i dag de va segt med tanke på att jag träna hårt i går.. men gick bra..........

vet igentligen inte vad som händer i dag...ska ev ner till stan ochglo i regnet *ler* kan ju inte ligga och slöa på soffan hela dagen eller hur.................jo visst kan man men det e inget liv...........

I helgen fick jag fixat blommor till Jockes begravning som jag ska gå på....fick fixat 5 hand buketter och ett hjärta i mellan storlek med olika nejlikor. jätte fint skulle de bli...... tack gunnilla på gödastorp för hjälpen. kändes inte kul men vart ju tvungen............

hopp nu e det bara 3 v kvar till mitt nya jobb börjar börjar kännas lite pirrit men ska bli skit kul.............

over and out, love suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0