Jo då

Träning i går blev det.....men bara jag  och mamma...skönt att röra sig och kul när det syns med..... *ler*

Sen blev det halmstad som tydligen stod på shemat. hihi nej pappa och halva släkten skulle köra gokart så jag följde med...men våga tyvärr inte köra denna gång ev en annan gång..

Skicka mess till min "svägerska" jörgens syster i går för att kolla läget  och allt va bra med de, de skulle städa ut fd huset .....
hon va så söt och erbjöd mig att sova hos dem om jag jobbade kvällen och morgonen efter någon gång...
kul att vi kommer bra överens.....
men de har ju en så söt liten kille Filip som börjar bli stor så jag får nog kolla förbi dem och gosa med han och kolla nya huset. nu när jag börjar jobba där uppe.....

i dag blev det jobb till 16....sen får vi se vad som händer...
kanske de blir en film i "höst regnet"..

kram


Kommentarer
Anonym

Tack baby :)Hoppas allt är fint i rusket. Kraam

2008-08-12 @ 18:08:13
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0