jätte fin begravning

Va på Jockes begravning i torsdags

Så fint det va , ofantligt mycket folk säkert 250 personer. och säkert lika många blommor

De sjöng fina låtar tex, Kom ihåg mig då med Lars Winnerbäck.....

men gud så hemskt det va, mend et e väl klart om man e 21 år och blir bort ryckt från denna värld.
som min bror sa " detta va den finaste begravning jag någon sin kommer att gå på".
Det tog ca 45 min för att alla skulle gå fram och lägga blommor på kistan. och inte nog med det så gick alla hans bowling kompisar då inklusive min far och bror fram alla 20, i förda sina spelar tröjor och det va så mäktigt så det likna inget annat... 
Tur att min lilla gumma madde va med och vi fick ta hand om varandra. stort tack för detta.

efter begravningen åkte vi till bowling hallen alla spelare och jag och fikade, sen åkte vi hem....sen blev det en mysig fika med min kära vän Milene kul och träffas igen efter två veckor hihi...

blommor38-crop.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0