Helvetes vecka

Jo det e sant...... jobba hela helgen gick bra men mycket att göra....måndag skulle jag va ledig men nej det fick jag inte fick så snällt hoppa in pga att en tjej inte kom... jobb blev det då fre - ons ... ledig i morn så skönt.... slippa tänka på de.....

Fick samtal från mitt nya jobb i dag skulle börja gå bervid den 18 - 19 - 20 aug. 2 dagar 1 kväll.... tycker de e lite lite...men vi får se hur det blir... ska nog fixa sig......

Hade damp i går ha ha ha jo fick ett nervöst sammanbrott. med jobb och allt .... man e ju duktig att fixa jobb men ingen stans att bo.... suck och vissa säger att det fixar sig men jag blir så nervös när jag inte har allt planerat... kan ju inte sitta och vänta till oktober och pendla upp dit hela tiden orkar inte de tillslut...  och inga lgh ute att kolla på heller.... FAN rent ut sagt jag blir knäpp........
börjar lugna mig men inte så lätt..... morrrrrrrr

I morn iaf ska jag ha det trevligt hiihihi får se vad som händer.... kommer hit lite folk och käka mat och grilla gosa med mina så gull ungar får jag gö med.... hi h ih ihi...

Hoppas min älskling har det bra i regn och rusk och tyfon varningar. saknar dig till max......


puss och kram suz


Kommentarer
Anonym

hittad :D allt väl?

2008-08-10 @ 02:06:07
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0